boops

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Betty Boop - 18 december 2010 18:23

  

Hejsvejs därute!

 

Nu har jag hittat ett nytt stickprojekt

Åremössa Me häng  

Och så här blev den första!

 

       

 

roligt var det att sticka den och fort gick det!

 

Nu får jag se om Jag hittar garn till en CHOCK ROSA som jag har fått beställning på!

sen vill Min go Natta ha en i svart!

Just nu har jag börjat på en i Babyrosa/Ljusrosa Dubbelstickad till en liten tjej får se hur den blir!

Man måste ju sticka den lite tjockare för små knattar annars blir den för kall!

 

Själv provade jag min när jag var ut o skottade upp till vovvarna och den värmde så sköönt! Mössa är inget för mej annars men den här var kanon!

 

Min Lilltjej Tiffanie har gåt in i sitt första Löp O jisses så fundersam hon är över det!     Här är hon nybadad o stylad!   Tiffanie är verkligen en kanon hund hon finner sej i allt! står helt still när jag fixar med henne!Blir det extra Länge då somnar hon på trimbordet,,gogumman min!     Puss på er!  

Och Kajsa också en Gotjej fast lite livligare när man ska greja med henne!      

 

Och Lite bilder ifrån Rasheeds Lucia på Dagis!   

Tomtenisse va han!

 

 

             

 

Ha en fortsatt Trevlig Helg!

 

               

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards