boops

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Betty Boop - 10 december 2010 13:00

  


Jag har fått en Jättefin utmärkelse av min goa bloggis vän Lena J Och den Tackar jag ödmjukast för!

 

Tack Lena för utmärkelsen!  

Den ska jag skicka vidare till 5 st.

Och besvara 3 saker som jag gillar.

  

 

1.)Goa och glada medmänniskor,riktiga vänner,de falska får ej plats i mitt liv.

 

2.)Vänlighet och förståelse och ett leende.

 

3.) Mina nära o kära! Djuren kamera,data,trevligt sällskap,tända ljus och bara mysa och ha det lugnt och fridfullt omkring mig.

skickar vidare till:

 

Wiper

Lillans

Tomtemor

Rozza

Becka

 

Vill ni nya läsare ha denna award skriv en kommentar så jag kan kika in till er!

 

dom 5 mest intressanta bloggarna för mej får en länk på min blogg!

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards