boops

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

känns som vinden vänt nu!

Av Betty Boop - 13 december 2010 22:16

  

 

Efter regn   Kommer SOOL   Heter ju ett gammalt ordspråk!

 

Och jag har idag kännt det som så och nu hoppas jag att soooooolen stannar ett tag i mitt liv igen!

 

För Just nu idag har jag kännt och varit sååå GLAD  

 

Min Kära unge Nisse    har jag nu hemma igen!

Och han Verkar nu ha LANDAT och insett och förstått en del!   Såklart så är det väl jobbigt för honom och inte så muntert   precis,,men vi hoppas nu att det ska bli bra så småningom!

 

 

Sen har jag vi igår haft TUTTGENOMGÅNG  !! På Luvan,,

för att kolla om hon verkar ha blivit GRAVID!!!         

 

 

Och Jooo Jag tror det,,Några Tuttar är ROSA!!! Jippie sååå skoj!

 

Den söte fadern har vi här!   Och isåfall kommer det att Dimpa ner små *Puppisar*    Den 18 Januari 20011!

 

 

Sen så har jag fått svar på kissungarnas annons och 3st kommer o kikar på dom

imorrn!  

 

Och vidare så har jag Badat o klippt en cninese puff kille idag samt trimat nos på hans kompis! det gick jättebra och var roligt!(Lånad bild)  

   

 

Det ända Tråkiga idag var att jag inte hann åka o kika på Rasheeds    Lucia på dagis! JAg hann inte bli klar med hundarna i tid och Min Lilla Rassel Mommo är Jätteledsen   för det Men jag fick reda på tiden för sent!

 

  

 
 
Vicke

Vicke

14 december 2010 16:32

Vad skönt att det känns så och vi får hoppas att det består

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

 
Lena

Lena

14 december 2010 17:34

Jaa Lisa jag tror faktiskt det har tagit på Luvan.Tycker mig nästan kunna se det på bilderna.En liten bulle och alla blodådrar på magen.Men jag kan ju inte säga säkert såhär genom att titta här bara.Men jag håller tummarna!!!!
Det blir nog jätte söta bebbar.Är så sugen på en naken tik jag med ska du veta.Är de väldigt fryssna av sig nu på vintern?Visst lär de väl ha ett plagg på sig jämt?
Så härligt att du fick hem grabben.Bra jobbat mamma:):)
Kram/Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Vicke

Vicke

14 december 2010 18:39

Nu har jag gjort en header, vart ska jag skicka den?

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

 
Vicke

Vicke

14 december 2010 18:41

Ps. mutrap.com som du länkar till snor alla bilder och lägger till sina egna bokmärken

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

 
Vicke

Vicke

14 december 2010 19:36

Du har mail

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Boop - 5 januari 2011 22:57

Har fått fler beställningar på Åremössor       så nu går stickorna varma     Och så lite myspys bilder på djuren!     Tiffanie Leker ofta med dom små..kommer bli så Tomt efter dom små grynen!,Hulliganerna,Kissungarna..               ...

Av Betty Boop - 1 januari 2011 01:02

                Fläskfile,Potatisgratäng,Sallad och Marängswiss.. Gick vilt Till Med Gräddspritsen som Natta spritsade på både mej o Rassel! hihi      Lite tok får man göra på Nyår!      Grädden RASADE Ifrån Min kind ner HIT!!! Hm.....

Av Betty Boop - 30 december 2010 22:24

Hallå där! och Gott slut på er!   Igår var vi bjuden på middag hos Tobbe o Tess det var jättetrevligt o mysigt hos dom!     Här busar deras Sandy i snöhögen!       Medans Husse Tobbe skottar!  En fin tomte har dom på ute väggen!      ...

Av Betty Boop - 29 december 2010 23:51

viiisst dom är SÅKLART Fortfarande söööööta o gooosiga!                  MEN...Ena Riktiga GRAN HULLIGANER!!!   Det syns knappt på bilden men på en av grenarna är *skrållan* Och *Farbror Melker tar sej ett Kabb på Kulgirlangen!   ...

Av Betty Boop - 28 december 2010 12:35

   .♥♥♥Tänk...OM Man vore en *SNÖBOLL*.. Födas genom Kramar, Flyga genom Livet... För att till sist träffa den man SMÄLTER för...♥♥♥            ...

Ovido - Quiz & Flashcards