boops

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Kissungarna 6 veckor!!

Av Betty Boop - 12 december 2010 14:39

    

Hej svejs!

 

Jösses vad veckorna skenar iväg!

smågrynen har nu hunnit bli 6 veckor REEEDAN!!!

Och här kommer Lite bilder på busarna!

 Bus Me pappa!

    Och Mamma!          

 

 

   

 

Gos gos sååå mysigt va?

   

Mamma o papp spanar in sina bebbar!

 

 

Mamma upp i dan!

          

 

Och pappa upp i dan hihi!

   

Kolla in svansen tssss hihihi,,

 

Pappa Karlsson Vräker sej i hund/Katt soffan!

      Och så Lilla Pelle då!       

 

       

 
 
wiper

wiper

12 december 2010 16:58

Vad kul att komma in på din nya blogg. Den är jättefin och jag undrar om jag skall ta bort din gamla från mina länkar och länka till denna istället eller har du två bloggar?. Nu har jag kopierat awarden och sätter in den senare i kväll för jag har nyss gjort ett inlägg.

Vilka underbara bilder på katterna.

Ha en fin tredjeadvents kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
sus

sus

12 december 2010 20:06

Kikar förbi här, underbara katt bilder :)

http://dusisus.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

12 december 2010 20:26

jag ska försöka knåpa ihop en till dig när jag får tid

http://animeraigimp.bloggplatsen.se/

 
wiper

wiper

23 december 2010 12:29

Tack för din julhälsning gulliga du ;)

Jag önskar dig och din familj en helt underbar jul
sköt om er
varm julkram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Betty Boop - 5 januari 2011 22:57

Har fått fler beställningar på Åremössor       så nu går stickorna varma     Och så lite myspys bilder på djuren!     Tiffanie Leker ofta med dom små..kommer bli så Tomt efter dom små grynen!,Hulliganerna,Kissungarna..               ...

Av Betty Boop - 1 januari 2011 01:02

                Fläskfile,Potatisgratäng,Sallad och Marängswiss.. Gick vilt Till Med Gräddspritsen som Natta spritsade på både mej o Rassel! hihi      Lite tok får man göra på Nyår!      Grädden RASADE Ifrån Min kind ner HIT!!! Hm.....

Av Betty Boop - 30 december 2010 22:24

Hallå där! och Gott slut på er!   Igår var vi bjuden på middag hos Tobbe o Tess det var jättetrevligt o mysigt hos dom!     Här busar deras Sandy i snöhögen!       Medans Husse Tobbe skottar!  En fin tomte har dom på ute väggen!      ...

Av Betty Boop - 29 december 2010 23:51

viiisst dom är SÅKLART Fortfarande söööööta o gooosiga!                  MEN...Ena Riktiga GRAN HULLIGANER!!!   Det syns knappt på bilden men på en av grenarna är *skrållan* Och *Farbror Melker tar sej ett Kabb på Kulgirlangen!   ...

Av Betty Boop - 28 december 2010 12:35

   .♥♥♥Tänk...OM Man vore en *SNÖBOLL*.. Födas genom Kramar, Flyga genom Livet... För att till sist träffa den man SMÄLTER för...♥♥♥            ...

Ovido - Quiz & Flashcards